Jeśli chcesz nadal czytać najnowsze posty na tym blogu, dodaj się ponownie do obserwatorów (najpierw usuń siebie, potem dodaj). Zmieniłam jakiś czas temu adres bloga, dlatego teraz moje ostatnio dodane posty wyświetlają się tylko tym, którzy dodali się do obserwatorów po tej zmianie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli jeszcze tu wrócisz. :)

czwartek, 15 września 2011

Niedługo zacznę już regularnie pisać

Tak. Już niedługo. Jak tylko dostanę swoją paczkę z biglami, szpilkami i innymi pierdołkami przydatnymi do robienia biżuterii z modeliny. Siostra przepowiedziała mi, że dostanę ją jutro - no cóż, byłoby baaardzo fajnie!
Na razie, jak widać - zgłosiłam się do kilku Candy. Może uda mi się coś wygrać..
Teraz idę się pouczyć do kartkówki z angielskiego i matematyki, później poczytam lekturę (Tomek w Gran Chaco) i położę się z nadzieją, że jutro dostanę już swoją paczkę. (:

PS. Zapraszam do zapisywania się jako obserwator! : >

3 komentarze:

  1. tak więc czekam z niecierpliwością na kojene posty i Twoje prace :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego biżuteriowania! :) Dziękuję za udział w moim candy :) Pozdrowienia, Aga :)

    OdpowiedzUsuń