Jeśli chcesz nadal czytać najnowsze posty na tym blogu, dodaj się ponownie do obserwatorów (najpierw usuń siebie, potem dodaj). Zmieniłam jakiś czas temu adres bloga, dlatego teraz moje ostatnio dodane posty wyświetlają się tylko tym, którzy dodali się do obserwatorów po tej zmianie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli jeszcze tu wrócisz. :)

poniedziałek, 1 października 2012

Donut z polewą czekoladową i kolorową posypką

Pyszny donut polany czekoladą z kolorową, cukrową posypką. Ma ok. 2,5 cm. Zdjęcia robiłam bez łańcuszka, w rzeczywistości go ma. (: Koleżanki i koledzy z klasy myśleli, że jest prawdziwy, więc musiałam im wyperswadować pomysł spróbowania go.
                                       


Jak Wam się podoba? (:

5 komentarzy:

  1. świetny jest! fajnie że wróciłaś :) Dziękuje bardzo zdrowie mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pączek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając Twoje prace z przed odejścia i porównując je do tych teraźniejszy jest na prawdę DUUŻA poprawa :)
    Pączek jest genialny :)
    Pozdrawiam cieplutko Modeliniec

    OdpowiedzUsuń