Jeśli chcesz nadal czytać najnowsze posty na tym blogu, dodaj się ponownie do obserwatorów (najpierw usuń siebie, potem dodaj). Zmieniłam jakiś czas temu adres bloga, dlatego teraz moje ostatnio dodane posty wyświetlają się tylko tym, którzy dodali się do obserwatorów po tej zmianie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli jeszcze tu wrócisz. :)

piątek, 9 listopada 2012

Liebster Blog Award

Dziękuję Karinie za nominację. (:
A teraz czas na moje odpowiedzi.
1. Ulubiony zespół?
Nie mam ulubionego zespołu, słucham tego, co mi akurat wpadnie w ucho. 
2. Banan czy jabłko?
Banan i jabłko, a najlepiej zmiksowane razem na mus. Mniam.
3. Ulubiona piosenka (w tym miesiącu, tygodniu) ?
Birdy - Skinny Love
4. Co skłoniło cię do prowadzenia bloga?
Chęć poznania nowych ludzi, ich opinii na temat moich prac.
5. Lubisz czytać?
Kocham, nie wyobrażam sobie życia bez książek, chociaż ostatnio nie mam za dużo czasu na czytanie i strasznie mi z tym źle. 
6. Grasz na jakimś instrumencie?
Tak, gram na fortepianie od 8 lat, z czego 6 lat spędziłam w szkole muzycznej.
7. Trampki czy zimowe buty?
Trampki. Ale jeśli chodzi o chodzenie w czasie mrozów, śniegów w jakichś butach to oczywiście buty zimowe.  
8. Ulubiony przedmiot?
Hmm, wymienię dwa. Wf - uwielbiam powygłupiać się z koleżankami, chociażby podczas piątkowych lekcji w sali do gimnastyki korekcyjnej wśród kulek, piłek i poduszek, no i grać w piłkę nożną, koszykówkę. Biologia - w przyszłości chcę zostać lekarzem. Z obu przedmiotów mam super nauczycielki. 
9. Must be the music czy Bitwa na Głosy?
Nie oglądam ani tego, ani tego.
10. Ulubiony zapach?
Zapach kakao, świeżo skoszonej trawy, lasu, wypieków mojej mamy.
11. Pierogi czy pomidorowa? 
Pierogi, najlepiej z jagodami. ♥

Zasady tego wyróżnienia są następujące:„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominuję tylko pięć blogów, które jeszcze nie zostały otagowane, ponieważ większość innych blogów, które również uważam za wyjątkowe, otrzymały już nominację. Tak więc wyróżniam:
http://kapatori.blogspot.com/ - za urocze słodkości.
http://korna-miniatures.blogspot.com/ - za super realistyczne modeliniaki i cudowne koszulki.
http://eoli-cuda-z-modeliny.blogspot.com/ - za kreatywność i piękne kartki, pudełka itd.
http://rozowebabelki.blogspot.com/ - za przydatne tutoriale i śliczne prace.
http://sweeeters.blogspot.com/ - za piękne owoce i pączuszki.
http://artistic-heaven.blogspot.com/ - za super fake-plugi, świetne pomysły i zdjęcia.

PYTANIA:
1. Książka czy film?
2. Jaką cechę własnego charakteru uważasz za najważniejszą?
3. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
4. Co robisz najczęściej w wolnym czasie?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Jesteś duszą towarzystwa czy raczej samotnikiem?
7. Jaki jest tytuł Twojej ulubionej książki?
8. Jakie znasz języki obce?
9. O której najczęściej kładziesz się spać?
10. Śpisz z jakimś misiem czy bez?
11. Masz jakieś motto życiowe? Jeśli tak, to jakie?

A teraz zmykam poczytać chwilę Charliego Bone'a, a potem położyć się spać, bo jutro mam od 9.00 do 12.15 fakultety z biologii i geografii przed egzaminem.

Trzymajcie się cieplutko! (: 

3 komentarze: