Jeśli chcesz nadal czytać najnowsze posty na tym blogu, dodaj się ponownie do obserwatorów (najpierw usuń siebie, potem dodaj). Zmieniłam jakiś czas temu adres bloga, dlatego teraz moje ostatnio dodane posty wyświetlają się tylko tym, którzy dodali się do obserwatorów po tej zmianie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli jeszcze tu wrócisz. :)

poniedziałek, 4 lutego 2013

The Versatile Blog Award




Zostałam zaproszona do zabawy przez Coucou, serdecznie dziękuję.


ZASADY: 

Każdy nominowany Blogger powinien: 
- podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu, 
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu, 
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, 
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują, 
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

1. Jestem dosyć pedantyczną osobą, wszystko u mnie musi być równo ustawione, perfekcyjnie zrobione i doskonałe, począwszy od książek, skończywszy na kapciach pod łóżkiem.
2. Uwielbiam piłkę nożną - oglądać i grać.  Kibicuję Borussi Dortmund i Realowi Madryt.
3. Jestem zapisana do 4 bibliotek (3 osiedlowe, 1 szkolna).  Z 2 korzystam tylko w wakacje, ze szkolnej od września do czerwca, a z jednej wypożyczam książki przez cały czas.  Razem z mamą i siostrą buszujemy co miesiąc w sobotę po filii nr 7.
4. Bardzo lubię uczyć się różnych "akrobacji". Umiem już stać na głowie,  zrobić szpagat, gwiazdę, mostek. Chcę się nauczyć salta, fiflaka i stać na rękach, no i pewnie znajdzie się coś jeszcze, czego w tej chwili nie pamiętam.
5. Jestem strasznie ambitna, lubię osiągać wyznaczone sobie cele i stawać się coraz lepsza. Bardzo dużo wymagam od innych, jednak najwięcej od siebie.
6. Chciałabym zostać wegetarianką, ale będzie to możliwe dopiero wtedy, gdy będę dorosła i wyprowadzę się z domu. Już teraz zazwyczaj nie jem mięsa na śniadanie i kolację, jednak obiady muszę jeść takie jak przygotuje moja mama, czyli z mięsem. 
7. W przyszłości chciałabym znać biegle przynajmniej 8 języków.  Aktualnie uczę się angielskiego i niemieckiego w szkole, w domu opanowuję hiszpański i włoski. Zdaję sobie sprawę z tego, że czeka mnie dużo pracy, ale wyznaję zasadę:  
"Celuj w księżyc, bo jeśli nawet nie trafisz, znajdziesz się między gwiazdami". (:



Chyba już wszyscy wzięli udział w tej zabawie, więc nie będę wymieniała osób, które chcę  zaprosić. Ci, którzy jednak nie zostali otagowani, niech czują się zaproszeni przeze mnie do The Versatile Blog Award. (:


Zapewne każdy już zauważył, że trochę pozmieniałam bloga, mam nadzieję, że na lepsze. Ale to jeszcze nie koniec poprawek. W tytule nie ma wszystkich polskich znaków, postaram się to niedługo zmienić, ale nagłówek wstawiłam już teraz, bo nie mogłam znieść tej pustej wersji.
Niedługo powinna pojawić się tu recenzja Księgowiru, który aktualnie czytamZ moim czasem jest już trochę gorzej, skończyły się ferie (czarna rozpacz), czeka mnie kilka zaległych kartkówek i sprawdzianów, no i jutrzejszy konkurs z geografii (obym nie przeszła). Dzisiaj nie poszłam do szkoły. "Uczę się" na konkurs. XD 

6 komentarzy:

  1. Tez jestem pedNtka.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta zasada z 7 punktu :D Zapiszę sobie, albo postaram się zapamiętać :) Ciekawe odpowiedzi, lubię tę zabawę, bo wiele można dowiedzieć się o blogerach ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż 8 języków?! o matko, życzę żeby Ci się to udało! Ja zadowoliłabym się znajomością czterech..

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takiej pilności!
    nie mamy chyba ze sobą za dużo wspólnego: ja kocham tzw. 'artystyczny nieład' i zdecydowanie nienawidzę sportu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! 8 języków? Szok. Mi przychodzi z trudem dojście do opanowania dwóch języków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym znać hiszpański...:) Piękny język

    OdpowiedzUsuń