Jeśli chcesz nadal czytać najnowsze posty na tym blogu, dodaj się ponownie do obserwatorów (najpierw usuń siebie, potem dodaj). Zmieniłam jakiś czas temu adres bloga, dlatego teraz moje ostatnio dodane posty wyświetlają się tylko tym, którzy dodali się do obserwatorów po tej zmianie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli jeszcze tu wrócisz. :)

piątek, 4 stycznia 2013

Zmiany

Już od jakiegoś czasu przeglądam regularnie blogi z recenzjami, poznając nowe książki, czytając opinie. Rozważałam, rozmyślałam, rozważałam, aż w końcu stwierdziłam, że ja także chciałabym dzielić się z innymi moją opinią na temat książek i mieć taką "pamiątkę" o tych pozycjach, które już przeczytałam (często mi się zdarza zapominanie treści książek, które już jakiś czas przeczytałam, a tak - będę mogła poszperać na blogu i znaleźć swoją recenzję).
Oczywiście nie zamierzam przestać dodawać postów związanych z biżuterią. (:
Mam nadzieję, że Wy, moi aktualni czytelnicy, nadal będziecie tu zaglądać, mimo że tematyka bloga zostanie trochę poszerzona.

Już niedługo pierwsza recenzja! : >

~Zapewne zauważyliście już, że zmieniłam wygląd bloga. Poprzedni już mi się znudził. Oczywiście to jeszcze nie koniec zmian, przede mną jeszcze nagłówek i parę innych rzeczy.

1 komentarz:

  1. Chatka Karo też mi się bardzo podobała. Uwielbiałam posty z modelinką ;)
    http://pajakpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń